نام کاربری یا آدرس ایمیل *الزامی
رمز عبور *الزامی
ورود
رمز عبور را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار
700 گرم
مهدی سیدی – آبان 18, 1401
کیفیت خوب بود مقداری شیرین است
مسعود درویش – آبان 23, 1401
بسیار با کیفیت و خوشمزه با بسته بندی مناسب
پریسا احمدی – آبان 24, 1401
طعمی متفاوت و خوش مزه ، خیلی ام تمیز بود
آذر سعیدی – آبان 25, 1401
خوشمزه و بهداشتی و شکیل
اصغر محمدی – آبان 28, 1401
با تشکر از شما بابت ارسال کالا های خوب و متنوع، آبنبات قیچی را استفاده کردیم قابل قبول است.
زهرا صدیقی – آبان 29, 1401
در تخفیف خریدم بخاطر کم شدن قیمت
طیبه (مالک تایید شده) – فروردین 25, 1402
محصول خوشمزه و نوستالژی😍پسته هم داخلش زیاد داشت واقعا از خریدم راضیم
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه شما *
نام
ایمیل
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.
محصولات مرتبط
مهدی سیدی –
کیفیت خوب بود مقداری شیرین است
مسعود درویش –
بسیار با کیفیت و خوشمزه با بسته بندی مناسب
پریسا احمدی –
طعمی متفاوت و خوش مزه ، خیلی ام تمیز بود
آذر سعیدی –
خوشمزه و بهداشتی و شکیل
اصغر محمدی –
با تشکر از شما بابت ارسال کالا های خوب و متنوع، آبنبات قیچی را استفاده کردیم قابل قبول است.
زهرا صدیقی –
در تخفیف خریدم بخاطر کم شدن قیمت
طیبه (مالک تایید شده) –
محصول خوشمزه و نوستالژی😍پسته هم داخلش زیاد داشت واقعا از خریدم راضیم